سیاسی و اجتماعی

مردم ايران در مسير پويايي و ترقي

27 / 11 / 1388

ملت ايران يک ملت بيدار و هوشيار و با انگيزه اي است که از تمام جهات همانندي در بين ساير ملت ها ندارد.ملتي که با صبر و پايداري خود مشکلات و تنگنا ها را پشت سر مي گذارد و به سوي هدفي معين و متعالي به پيش مي رود.

در همين چند ماهه اخير، به ويژه در همين روزهاي دهه سوم بهمن ماه امسال حضور مردم در راهپيمايي ها و در مراسم هاي مذهبي نشانده پويايي و سرزندگي در مسير پُر پيچ و خم رندگي آنان است که در هيج جاي دنيا نظيري ندارد.

 http://home.abrarnews.com/uploads/posts/2015-05/1431117491_01rahpeyma.jpg

 

حضور مردم در مراسم اربعين حسيني و سپس حضور ميليوني آنان در راهپيمايي عظيم و بي نظير 22 بهمن ( سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ) و دو روز بعد حضور در مراسم 28 صفر و عزاداري و دسته روي مردم به مناسبت رحلت رسول خدا (ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبي (ع) و آن گاه حضور در مراسم سوگواري شهادت امام رضا (ع) در آخرين روز صفر آن قدر چشم گير و با عظمت بود که جهانيان را مات و مبهوت کرده است که اين ها چه ملتي اند که خستگي نمي شناسند و براي آرمان هاي خويش تا پاي جان ايستاده اند.

مردم ايران از روزي که احساس کردند دشمنان نظام به بهانه انتخابات مي خواهند گزندي بر کشور و نظام مقدس وارد کنند ، حساس تر شده و حضور خويش در تظاهرات ضد استکباري را شدت بخشيدند و چنان مشت محکمي بر دهان دشمنان بيروني و وابستگان دروني آنان زده اند که آنان را به کلي مايوس کرده اند.

مديران و مسئولان کشور بدانند که اين ملت بي نظير و بي مانند است. بايد قدر آنان را بيشتر بدانند و در شان و منزلت آنان خدمت کنند.

البته نقش اصلي در پويايي و سرزندگي اين ملت را رهبريت نظام مقدس جمهوري اسلامي بر عهده دارد . رهبري امام راحل ، حضرت امام خميني (ره) در دهه اول جمهوري اسلامي و پس از وي جانشين بر حقش حضرت آيت الله خامنه اي ( حفظه الله تعالي ) در دهه دوم و دهه سوم نقش بي بديلي بر عهده دارند که بي ترديد اگر نظام جمهوري اسلامي به روش ولايت فقيه در اين کشور برقرار نمي شد هيچ گاه چنين موفقيت ها و رشد هاي سياسي و اقتصادي و اجتماعي در کشور به دست نمي آمد.

بدين لحاظ ، هم از مردم قهرمان و هم از رهبريت نظام جمهوري اسلامي ايران بايد تشکر کرد و زندگي در چنين زمان و در بين چنين مردماني را بايد افتخار دانست و حق شناست.

شما اینجا هستید: خانه سیاسی و اجتماعی مردم ايران در مسير پويايي و ترقي