سایر فعالیت ها

برگزاری جلسه مشترک با مسئولان میز تخصصی تحکیم خانواده

برگزاری جلسه مشترک با مسئولان میز تخصصی تحکیم خانواده

برای پیگیری پروژه پژوهشی بانک اطلاعات طلاق، سه شنبه 20 آبان 1399 به همراه حجت الاسلام سید مهدی مجیدی نظامی نشستی با رئیس و دبیر میز تحکیم خانواده قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی(حجج اسلام آقایان دکتر سالاری فر و شهبازی) در ساختمان ستاد دفتر تبلیغات اسلامی برگزار نمودیم و پروژه مذکور را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دادیم.

لازم به ذکر است، این پروژه از سال 1397 به درخواست میز تحکیم خانواده در گروه سازماندهی اطلاعات و مدارک پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی(وابسته به پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی) در حال انجام است و پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وبسایت ایسلامیک داک این نشست را بدین صورت گزارش نموده است:

در ادامه همکاری پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی با قطب های فکری و فرهنگی، جلسه هم فکری در جهت ادامه پروژه بانک اطلاعات طلاق برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید تقی واردی در این باره گفت: در راستای تعامل برای نحوه ادامه پروژه بانک اطلاعات طلاق سومین جلسه مشترک با قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی برگزار شد.
وی اضافه کرد در این جلسه که با حضور حجت الاسلام سالاری فر و شهبازی(رئیس و دبیر میز تخصصی تحکیم خانواده) و دست اندر کاران پروژه برگزار شد ضمن بررسی فعالیت های انجام شده در دو سال گذشته و چالش های فرا روی ادامه کار، راه کارهای مناسب ارائه شد.
ایشان در پایان افزود مقرر گردید میز تخصصی تحکیم خانواده منابع الکترونیکی مورد نیاز برای سازماندهی اطلاعات طلاق را فراهم و در اختیار گروه سازماندهی اطلاعات و مدارک قرار دهد.
پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی هم از ظرفیت هیئت علمی و محققان گروه بصورت موظفی برای ادامه کار پروژه استفاده نماید.
در پایان ضمن تاکید بر ادامه ارتباط و تبادل نظر بر اتمام کار این پروژه در گروه سازماندهی اطلاعات و مدارک تاکید شد. 

شما اینجا هستید: خانه سایر فعالیت ها برگزاری جلسه مشترک با مسئولان میز تخصصی تحکیم خانواده