سایر فعالیت ها

مدیر گروه سازماندهی اطلاعات و مدارک پژوهشگر برتر شناخته شد

در هفته پژوهش، حجت الاسلام و المسلمین سید تقی واردی  به عنوان پژوهشگر برتر معرفی گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی( )، مراسم «تجلیل از برترین ‌های پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» در سومین روز از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری این دفتر در مرکز همایش های غدیر شهر مقدس قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید تقی واردی مدیر گروه پژوهشی سازماندهی اطلاعات و مدارک پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی از بین اعضای هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، به عنوان پژوهشگر برتر معرفی شد.

قابل ذکر است، علاوه بر حجت الاسلام و المسلمین سید تقی واردی، از بین 96 تن از اعضای فعال هیئت علمی پژوهشگاه، حجج اسلام و المسلمین آقایان محمد عالم زاده نوری، حمیدرضا مطهری، علیرضا آل بویه و علیرضا واسعی نیز به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب و تجلیل شدند. هم چنین از بین محققان رسمی پژوهشگاه، حجت الاسلام و المسلمین یدالله مقدسی و جناب آقای علیرضا زهیری به عنوان محققان رسمی شایسته تقدیر معرفی و تجلیل شدند.

همچنین پژوهشکده های فرهنگ و معارف قرآن، فقه و حقوق و علوم و اندیشه سیاسی به عنوان پژوهشکده های شایسته تقدیر انتخاب و تجلیل شدند.
گروه های مهدویت پژوهی، فرهنگ نامه ها، سیره اهل بیت(ع)، فلسفه، تفسیر قرآن، فلسفه فقه و حقوق و هنر و تمدن اسلامی عنوان شایسته تقدیر را در بین گروه های پژوهشی به خود اختصاص دادند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

شما اینجا هستید: خانه سایر فعالیت ها بدون مجموعه مدیر گروه سازماندهی اطلاعات و مدارک پژوهشگر برتر شناخته شد